2:a veckan som ABI

Det vill säga andra veckan som abiturient, så underbart!

Här kommer jag att skriva om mitt liv i det lilla gymnasiet: Kimitoöns gymnasium, det bästa gymnasiet i världen enligt min mening.

Skolfreden firades  i KÖG
Bilden är från skolans hemsida, http://media.kimitoon.fi/uploads/img/gymnasiet/skolfred.jpg


I år är vi 82 studerande och 14kombistuderande i skolan.                  Jag sa ju att det var litet!
och det trivs vi med. Byggnaden på bilden kallas skolcentret (ovanför folkmängden), det innehåller 3 delar. (olika färgs tak!)
Den lilla delen längst till vänster är gymnasiet, den översta är högstadiet och matsal, den nedersta finska sidan och gymnastiksal. Om ni är intresserade av att se bilder från olika evenemang (som gamlasdans-balen) kan ni gå in HÄR. (öppnas i nytt fönster)

Om något intresserar er så SKRIV! Jag tackar och bockar för alla idéer.






Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

sv: Åh, tackar! Det var många bra tips :D

Får ofta enga ideer som poppar upp lite då och då, men jag har svårt att få ner det på pappret. Därför tar jag ofta den enkla vägen och ritar av någonting, ska försöka skärpa mig! xD



Hugs!

2011-08-23 @ 18:16:25
URL: http://emmasartwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0